Telefoni spet delajo š ā in ena dobra lekcija za naprej

PrejÅ”nji teden smo doživeli nekaj, kar bi lahko opisali kot ironiÄno zgodbo o naÅ”em sloganu
Kot veste, pri PanLabu radi reÄemo, da ima vsak zahteven problem enostavno reÅ”itev
No, tokrat smo se znaŔli ravno na drugi strani te zgodbe.
NaÅ”i telefoni so utihnili. Dnevi so minevali, mi pa smo preverjali, testirali, klicali operaterja, dan za dnem, Ā znova in znova. In po vseh zapletenih razlagah in preverjanjih se je izkazalo, da je težava najverjetneje tiÄala v āmanjkajoÄi kljukiciTako velik problem ⦠pa tako enostavna reÅ”itev!
A vsaka izkuÅ”nja prinese nekaj dobrega. NauÄila nas je, kako dragoceno je, da hitro sliÅ”imo, ko kaj ne deluje. Pa brez povratnih informacij tudi najveÄja ekipa lahko spregleda majhno, a kljuÄno stvar.

Zato smo se odloÄili, da bomo kmalu uvedli kratke ankete zadovoljstva, ki jo boste prejeli vsakiÄ, ko se bo vaÅ” ticket zaprl.
Želimo sliŔati vaŔ glas, ker nam prav vaŔe povratne informacije lahko pomagajo, da Ŕe naprej najdemo tiste enostavne reŔitve za zahtevne probleme.
In da ne pozabimo najlepÅ”ega dela – naÅ”i telefoni nam znova na polno zvonijo!
Z veseljem vas ponovno sliÅ”imo, Äe nas pokliÄete na 01/320-06-30 (in Ā vse izpeljanke iz te Å”tevilke).
Seveda pa nam Ŕe vedno lahko napiŔete tudi e-mail na [email protected].

Å e enkrat se vam opraviÄujemo za morebitne nevÅ”eÄnosti, ki ste jih imeli zaradi te neljube napake.
Veselimo vaŔega klica.